سوالات متداول

پاسخ: دو حالت ممكن است اتفاق افتاده باشد يا ايميل وارد شده اشتباه است كه جهت اصلاح ايميل ميبايست با واحد ارتباط با مشتري 1539 تماس گرفته شود ويا در حالت دوم كه ايميل صحيح وارد شده است، ممكن است ايميل فعال‌سازي به قسمت spam همان ایمیلی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید ارسال شده باشد. در صورت عدم رویت ایميل فعال سازی و اطمينان از درست بودن ايميل بكار رفته، امکان ارسال مجدد ایمیل فعال سازی در صفحه اول سایت ايجاد شده است.
پاسخ: امكان دريافت كلمه عبور در قسمت كلمه عبور خود را فراموش كرده ام از طريق كد ملي و شماره همراه وجود دارد.
پاسخ: جهت دريافت نام كاربري و كلمه عبور از لينك نام كاربري و كلمه عبور خود را فراموش كرده ام، با مشخصه ‌هاي كد ملي و شماره همراه ثبت شده در سيستم استفاده نمایید.
پاسخ : ممکن است در مسیر انتخابی شما در آن تاریخ حرکت قطاری وجود نداشته باشد یا هنوز برای آن بازه زمانی مورد نظر پیش فروش انجام نشده باشد.
پاسخ: تاريخ سیستم شما تنظيم نيست ميبايست در قسمت تنظيم تاريخ ويندوز سيستم شخصي، تاريخ را به‌روزرساني نماييد.
پاسخ: خريد بليت از طريق تمامی کارتهاي عضو شتاب که قابليت پرداخت اينترنتي دارند با هر كدام از درگاه‌هاي بانكي در نظر گرفته شده امکان پذير مي باشد.
پاسخ: ممکن است تاریخ حرکت بلیت گذشته باشد یا بلیت استرداد شده باشد .
پاسخ: اطلاعات خريدهاي گذشته كه تاريخ حركت آن‌ها گذشته باشد بعد از مدتي آرشيو مي‌شود.
پاسخ: از طريق سايت اينترنت خير ليكن از طريق مراجعه به ايستگاه اين كار با پرداخت مجدد مبلغ كامل بليت امكان پذير ميباشد.
پاسخ: جهت انجام شدن و يا نشدن خريد ، گزارش خريدهاي گذشته خود را بررسي كنيد چنانچه خريد انجام شده باشد اطلاعات خريد در گزارش خريدهاي گذشته در همان لحظه مشاهده مي‌شود. در غير اينصورت، خريد ناموفق بوده و به منظور پيگيري به لينك خريدهاي ناموفق جهت راهنمايي مراجعه فرماييد.
پاسخ: دو حالت دارد. يا تعداد نفرات در نظر گرفته شده بيشتر از حد ظرفيت كوپه است كه در اينصورت رنگ قطار مورد نظر خاكستري پر رنگ است كه با كم كردن تعداد نفرات اين مشكل برطرف مي‌گردد؛ و يا ظرفيت آن قطار در سهميه مورد نظر پر شده كه رنگ قطار مربوطه با خاكستري كم رنگ نمايش داده مي‌شود.
پاسخ: جاهاي موجود در جنسيت در نظر گرفته شده بصورت پراكنده در قطار ميباشد و در كنار هم نيستند كه در يك مرحله خريد انجام شود در صورت تمايل ميبايست تعداد نفرات كمتر در نظر گرفته شود و طي چند مرحله خريد انجام شود. توجه به اين نكته هم حائز اهميت است كه چون سيستم بصورت آنلاين ميباشد اين ريسك وجود دارد كه پس از يك مرحله خريد، در مرحله بعد جايي وجود نداشته باشد (كاربران ديگر جاها را گرفته باشند.)
پاسخ: جهت دريافت بلیت حمل خودرو از طريق سيستم فروش اينترنتي در قسمت رزرو از محل، آيتم حمل خودرو انتخاب و ادامه مراحل انجام شود.
پاسخ: نحوه فروش بعضي از قطارها در برخي از مسيرها مانند تهران-شاهرود، تهران-يزد(پرديس)، تهران-مشهد(پرديس)، تهران-زنجان و تهران-ميانه با عنوان سهميه رزرو از محل بين راهي انجام ميشود.
پاسخ: سيستم زماني نام و نام خانوادگي در قسمت مربوطه نمايش ميدهد كه هر دو مشخصه كد ملي و تاريخ تولد صحيح وارد شود.
پاسخ: لينك چاپ بلیت هم قطار(موبايل) جهت چاپ بلیت‌هايي ميباشد كه از طريق موبايل خريداري ميشوند براي چاپ بلیت‌هاي اينترنتي ميبايست پس از ورود به سيستم فروش با نام كاربري و كلمه عبور در قسمت گزارش خريدهاي گذشته نسبت به چاپ بليت اقدام شود.
پاسخ: مرورگر مورد استفاده ايراد دارد كه ميباست از مرورگر به‌روزتر و يا از مرورگر ديگري استفاده شود. چنانچه با تغيير مرورگر مشكل بر طرف نشد ميبايست مرورگر را در قسمت مربوط به ريست نمودن مرورگر كه در هر مرورگري متفاوت ميباشد ريست نمود.
لطفا منتظر بمانید